22 Dec 2013

Day 7

Hola amors!! Estic contentíssima perquè ja tinc vestit de cap d'any i us asseguro que és el millor que he tingut mai! Tinc moltes ganes de que el pogueu veure... Avui us ensenyo un look senzill, per un diumenge de sol com avui. Estic encantada amb que els gorros de llana estiguin un altre cop de moda i és que me'ls compraria tots! Algun dia també apareixerà per aquí el meu estimat barret jijij!! Bon Nadal a tots i fins aviat :)

Hellooo!! I'm so excited because I already have the dress for New Year's Eve and I assure you it's the best I've ever had! I'm looking forward for you to see it... Today, I'm showing you a simple look for a sunny Sunday! I'm glad that wool caps are back because I would buy them all! Someday it will appear in the blog my lovely hat too! Merry Christmas and see you soon :)












3 comments:

  1. Hola sóc na Marta de www.yournegativity.blogspot.com.es i sóc mallorquina. M'agradat molt l'entrada sobretot perque el loor es simple pero molt chic i cómodo per el dia a dia. Un rellotge preciós.
    Records desde Mallorca.

    ReplyDelete
  2. Alaaa i a mi m'en faras una amb la fandilla sexy?

    ReplyDelete
  3. Qui té la paciència de fer-te les fotos?

    ReplyDelete