7 Dec 2013

Day 5

Hola guapos!!! Avui les fotos són d'un abric que no és meu... és de la meva mare i que crec que li robaré sempre que pugui perquè va ser un amor a primera vista de les dos. Ella va ser més ràpida jajaja!! Heu de saber que el crack que fa les fotos és el meu pare i que, algun dia, el meu estimat germanet també hi ha col·laborat! Espero que estigueu disfrutant del pont! Un petonet

Hello!! Today I'm showing you a coat which isn't mine.. it's from my mom's closet and I think I'm going to steal it from her as often as I can because we fell in love the first time we saw it. She was faster... You must know that who take the photos is my dad and that sometimes my lovely brother has something to do it too! I hope you're enjoying your weekend!!






9 comments:

  1. el abrigo es precioso!

    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete
  2. loved the coat! That´s sometimes happend with me and my mom!

    Follow each other on GFC? please let me know.
    didianadi.blogspot.mx 

    ReplyDelete
  3. Me encanta el abrigo, es muy original!
    Un beso!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hace tiempo que te sigo! Qué fuerte! Muchas gracias :)

      Delete
  4. Hola Júlia! Acabe de descobrir el teu blog i m'encanta. Enhorabona pel teu treball i el del fotògraf (quina sort tindre un pare així jeje). Aquest look es impressionant, sobretot per l'abric, que es una passada! Jo també sòl "robar" roba a la meva mare ;) Per cert, estic de sorteig al meu blog i t'anime a que participes, crec que t'agradarà. Besets!!!

    http://thewardrobestaples.blogspot.com.es/
    SORTEO CESTA DE NAVIDAD MUY ESPECIAL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideal! :)

      Quieres 25€ de regalo para comprar en girissima.com?

      http://shareasecretmag.com/

      xoxo

      Delete
    2. Moltes gràcies!!! Ja m'havia passat pel teu blog més d'un cop! Un petó

      Delete