27 Nov 2013

Saturday: running mood

Hola a tots i a toteeeees!! Durant la setmana no puc actualitzar el blog massa perquè estic totalment desbordada de feina però he pogut trobar aquest moment entre classes i pràctiques per asseure'm davant de l'ordinador i ensenyar-vos les fotos de dissabte. Com ja us vaig dir, m'encanta fer esport i, després d'unes quantes hores d'estudi, no hi ha res millor per descarregar la poca energia que em queda! Vam anar a córrer pel més semblant que tenim a una muntanya per Badalona: el dipòsit. Li devia a una personeta anar-hi junts i ja no em vaig poder escapar! Les vistes són una passada... Petonets :)

Helloooo!! During the week I can't update the blog often because I'm totally busy but I've been able to find a moment between classes and practices to sit down in front of my laptop and show you saturday's photos. As I said before, I love doing sport and, after some hours of study, there's no better way to get relaxed! I promised someone I would run with him to the top of the most similar thing to a mountain we have in Badalona: el dipòsit. The sights from there are amazing... See you soon! :)









2 comments:

  1. Et sembla poca muntanyeta la Coscollada? Vas de sobrada? ;)

    ReplyDelete