18 Nov 2013

Run the world

El post d'avui és una mica especial (almenys per mi) perquè sóc una enamorada de l'esport però, especialment, del running. Ja fa bastant de fred i molt de vent i costa sortir a córrer i és que em moro de ganes de que torni a venir el bon temps per sortir a descarregar energies... És una sensació increïble; és superar-te a tu mateix constantment i és arribar a on no t'imaginaves mai que podries arribar. Vas sol i ho aconsegueixes sol. És constància i esforç i, encara que no t'hi juguis res, la satisfacció és infinita.
No només em torno boja amb l'esport en si, sinó que haig de reconèixer que els modelitos i la roba de córrer m'encanta... He fet una selecció del que em posaria sense pensar-m'ho per sortir a fer quatre km i encara me'n han vingut més ganes! No m'hi fico amb el tema de comoditat o de si les bambes són més bons o més dolentes. No crec que en sàpiga prou jaja!! Animo a tothom que pensi que és un esport avorrit a que ho provi (però de debò) perquè t'enganxa!! Un petonet :)

Today's post it's special (at least to me) because I'm in love with sport in general but, specially, with running. It's really cold and windy these days and it takes a lot to go out for a run so I'm looking forward to the weather to be warm... It's an amazing sensation; it's fighting against you all the time and it's arriving where you never thought you would. You run alone and you achieve your goals alone. It's effort and sacrifice and, although you've got nothing either to win or lose, the satisfaction is infinite. 
I'm mad about running outfits too... I've made a selection of what I would wear if I could go out and run some km and I confess I am more excited about it now! I'm not talking about comfort or if sneakers are better or worst than others. I don't think I have the knowleadge to do it haha! I encourage everybody who think it's a boring sport to try it!! Kiss































3 comments:

  1. A mi també m'agrada el running, i la seva roba també! Tan debò pogués comprar-m'ho tot!! jaja
    Petons bonica

    Serenity by Gemma

    ReplyDelete